Zwrot towaru? Nie ma problemu.

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest wynikiem pomyłki, nie musisz się obawiać, gwarantujemy możliwość zwrotu lub wymiany do 14 dni od daty otrzymania przez Ciebie przesyłki z towarem.

  1. Gdzie odesłać towar?
    Po wypełnieniu formularza zwrotu  ustalany jest numer telefonu i adres paczkomatu na który należy wysłać paczkę.
  2. Kto ponosi koszt zwrotu towaru?
    Koszt przesyłki zwrotnej towaru jest po stronie klienta.
  3. Jaki towar mogę zwrócić?
    Wszystkie towary, o ile są nieużywane i wyglądają tak, jak w momencie gdy Ty wyjmowałeś je z pudełka.
  4. Ile mam czasu na zwrot?
    Masz na to aż 14 dni, spokojnie możesz się zastanowić i podjąć odpowiednią decyzję.
  5. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
    Odpowiednią kwotę zwrócimy najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania od Ciebie zwracanego towaru. Z reguły dzieje się to tuż po jego otrzymaniu. Kwota zwracana jest na podane przez Ciebie konto bankowe, lub jeśli to możliwe, jako zwrot środków w systemie szybkich płatności, których użyłeś podczas składania zamówienia.

Reklamacja towaru

W przypadku gdy zostanie stwierdzona usterka zakupionego u nas towaru lub Państwa zdaniem przedmiot nie spełnia określonych warunków, istnieje możliwość jego reklamacji. Po wypełnieniu formularza zwrotu  ustalany jest numer telefonu i adres paczkomatu na który należy wysłać paczkę. Reklamowany towar należy przesłać z dopiskiem “REKLAMACJA”.

Formularz zwrotu